Saturday, March 15, 2008

ႏြားတစ္ေကာင္၏ မွတ္တမ္း

ခ်စ္သူ အိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ႔္ ေရာက္ေန၏။ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ဆိုဖာႀကီးေပၚတြင္ အတူ ယွဥ္တြဲ ထိုင္လိုက္၏။ခ်စ္သူကို ကၽြန္ေတာ္ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္္ ဖက္ထား၏။ခ်စ္သူ ကလည္း တင္းတင္းေလး ျပန္ဖက္ထားေလသည္။ထို႔ေနာက္ သိပ္မႀကာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကို အသာေလး တြန္းဖယ္ျပီး ရုတ္တရက္ ထရပ္လိုက္သည္။ျပီးေတာ႔ မီးခလုတ္ကို ထပိတ္လုိက္သည္။.........
ကၽြန္ေတာ္ အရိပ္အခ်ည္ကို ေကာင္းစြာနားလည္ လိုက္ပါသည္။ေႀသာ္..သူအိပ္ခ်င္ရွာ ျပီကို။
ကၽြန္ေတာ္ သနားစိတ္ျဖင္႔ အသာထျပန္ခဲ႔ပါသည္။